MND

Refresh pro dodavatele energií

Co vás první napadne, když se řekne „dodavatel plynu”? Nám se v hlavě vybaví termíny jako spolehlivost, kvalita a vrtné ložisko. Díky spolupráci se společností MND, Moravské naftové doly jsme objevili i další stránku zdánlivě jednoduchého tématu „zemní plyn”.

MND je největší českou těžební společností ropy a plynu. Dodává zemní plyn napřímo koncovým zákazníkům — nepotřebují tedy žádné prostředníky a dokáže nabídnout nižší cenu energií. Jako jediní na českém trhu navíc umožňují vyřešit všechny potřebné náležitosti spojené s přechodem od jiného dodavatele online. Od stolu. Bez nutnosti chodit na pobočku nebo čekat na infolince.

Nové MND vždy po ruce

Prvním společným projektem s MND byl obsáhlý facelift webových stránek mnd.cz, na kterém jsme začali pracovat v roce 2016. Hned od začátku jsme s klientem nastavili společné cíle a očekávání. Následně jsme určili klíčové výkonnostní ukazatele (tzv. KPI), podle kterých budeme schopní objektivně vyhodnotit výsledky naší práce.

Hlavním cílem bylo zlepšit konverzní poměr, tedy zvýšit procento uživatelů, kteří dokončí žádost o přechod k MND. Nejen na stolním počítači, ale i na mobilních zařízeních. Víme, že v současné době je základem každého dobrého webu schopnost přizpůsobit svůj obsah různým zařízením. Dnes již vyřídíte proces přechodu k MND z pohodlí svého gauče na svém tabletu, na mobilu při jízdě v tramvaji — prostě kdekoliv.

Prezentace MND pod kontrolou

Spolu s redesignem je dobré se zamyslet nad technickou infrastrukturou a možnostmi, které přinášejí nové technologie. Vycházeli jsme z předchozího monolitického řešení, které spojuje webové stránky a procesy probíhající na pozadí. Navrhli jsme novou architekturu, která funkční a prezentační část webu zcela odděluje. Tato jednoduchá úprava přinesla rychlejší, lexibilnější administraci webu a také přehlednější vymezení rolí při správě prezentace společnosti MND.

Spolupráce s klientem

Při přípravě a vývoji nového webu bylo důležitá zpětná vazba od klienta. Tu jsme získávali díky krátkým iteracím, při kterých mohl klient na testovací verzi sledovat probíhající změny a nové úpravy. Využili jsme automatické vystavování vývojové verze napojené na kontrolu kvality kódu, spolu s testy přes Gitlab CI. Tato konfigurace byla výhodná pro obě strany — i naši testeři měli k dispozici aktuální testovací prostředí.

Jednodušší cesta pro zákazníky

Cenová nabídka pro každého na míru? Je to snadné — stačí zadat základní údaje o spotřebě a místě odběru energií. V interaktivním ceníku zákazníka čeká i přehledný rozpad jednotlivých položek, ze kterých se skládá výsledná cena. Poté jednoduše pokračuje k vyřízení přechodu k MND skrze online formulář. To vše jednoduše, bez návštěvy pobočky nebo hovoru s operátorem.

  • On-line kalkulačka
  • Nabídka
  • Interaktivní ceník
  • On-line vyřízení

MND přehledně napříč prodejními kanály

Redesign postupně přerostl samotný web mnd.cz. V rámci sjednocení všech materiálů jsme sladili také vzhled cenových nabídek, které společnost MND využívá napříč všemi prodejními kanály: webové stránky, zákaznická centra i call centrum. Vše na sebe teď přirozeně navazuje a zákazník MND dostane vždy nejlepší servis.

Každý zákazník je jiný

Připravili jsme marketingové kampaně, které cílí na zákazníky podle toho co by je mohlo nejvíce zajímat.

A povedlo se!

Zvýšili jsme konverzní míru on-line přechodu k MND

+

52

%

V meziročním srovnání se nám podařilo zvýšit o 52 % konverzní míru dokončení on-line přechodu zákazníků k MND.

+

185

%

Díky responzivnímu webu v mobilních zařízeních dokonce o 185 %.

Zkuste také výhodného a přátelského dodavatele energií. https://mnd.cz/